Oslo, here we come!

Har varit sjukt trött de senaste två dagarna. Inte i kroppen men sömnig liksom.
Ändå har jag sovit åtta timmar och tillåme druckit kaffe för att hålla mig vaken. (Jo, det är sant!)
Kanske är jag så trött för att jag har haft fullt upp. Två lunchdejter. Igår med Stu och idag med Carro, Phia och Nattis. Så jäkla härligt med sol me!
Sen ett evigt letande efter den där klänningen till brölloppet. Nu har jag varit inne i varenda jäkla affär i hela stan utan att lyckas. Visst fasen ska man väl undvika å ha typ blommigt när Stuart har en rutig kilt? Tycker det tar emot iaf.
Så nu hoppas jag på att Oslo har lite snygga klänninar, please!!

Vi åker imorrn efter att stuart slutar jobbet, vilket betyder att vi inte är där förrän efter midnatt. Chris och My går det typ inte att få tag på och de jobbar till tre imorrn kväll. Så istället får vi hoppas att deras snälla kompis Andreas kan lyckas guida oss rätt och släppa in oss!
Å så hitta dit med bilen... Ojojojojojojojojojojoj... Noll lokalsinne, det är ju helt uppenbart att det ska bli nåt slags problem imorrn. Har iaf en tio sidors vägbeskrivning till gränsen så det borde ju funka. (nåt måste man ju göra på jobbet) Däremot måste vi hämta upp Stu i city. Det lär bli skoj. NOT!

Nä, kanske dags att gå och lägga sig. Mycke å fixa å greja imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback