Anniepannie goes modeblogg

Har efter mycket ångest, funderande, matchande och sånt slutligen bestämt mig för en klänning. I början tänkte jag att den måste vara enfärgad (han har ju för fan rutig kilt), riktigt fin och speciell (jag går ju inte på bröllop varje dag), och varken för billig (tråkigt) eller för dyr (hujedamig). Inte heller vågar jag beställa en klänning från internet som jag varken provat eller sett i verkligheten, (den kan ju sitta hur som helst sen!). Men nu har jag iaf skickat efter en på internet iaf. Tack Carro för tipset. www.asos.com hade typ en miljoner snygga klänningar men blev ändå en jag provat i affären fast i fel storlek. Det blev lite billigare än att shoppa den i stan dessutom. Så nu hoppas vi att den kommer när den ska och att den faktiskt passar! Håll tummarna.



                                           Till slut blev det snarare så att jag istället för att tänka vad som matchar bäst, fick fundera på vad som iaf inte ser helt galet ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback