Vågar jag hoppas?

Var hos läkaren i morse. Han kände på knät och hade höga förhoppningar på att korsbandet fortfarande iaf delvis, satt kvar. Han sa att det borde ha varit mer svullet och att jag borde ha ondare annars.

MEN, precis såhär har det varit båda gångerna förut. Jag har frågat om det har varit av och jag har fått svaret:
"Nej, jag tror inte att det är av. Det verkar inte så." Och så har jag blivit överlycklig tills det visat sig att det visst varit av. Båda gångerna! Så nu var jag trots hans ord ändå väldigt skeptisk.

Anyway, det går inte att veta 100% förrän efter ett återbesök nästa vecka. Nu ska jag bara försöka ta det lugnt och vänta några dar, se vad som händer, om svullnaden går ner. Så jag ska vara hemma från jobbet i helgen.
Har legat i soffan under dagen och kollat  vänner men har bestämt mig för att jag inte tänker ligga här hela kvällen och deppa.
Så... Nu till mitt stora omöjliga beslut... riktigt julbord med jobbet eller mysig julmiddag med kompisarna??
Tror jag blir galen, jag är verkligen ett stort skämt när det gäller beslut!
Är nog egentligen inte så farligt om jag sitter ner på en båt i nåra timmar, sedan sitter ner på bussen, sitter ner på t-banan, sitter ner på bussen och sen går sista biten hem sen. Vore så gott med riktig julmat å så! Å tjejerna kan jag träffa imorrn kväll (några av dom iaf). Sen e ju frågan om jag kommer sitta där i ett hörn själv? Kan ju inte dansa eller göra nånting sånt överhuvudtaget!!

Ujuj... det verkar inte som att det spelar nån roll hur mycket jag tänker på det. E väl egentligen smartast om jag åker till Ekerö men jag vill egentligen verkligen gå på julbordet eftersom det är det enda riktiga julbord jag ska på.

To be continued... Nu ska jag.. sminka mig eller nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback