Home sweet home?

Bor fortfarande hos föräldrarna i Solna. Riktigt skönt har det varit med en vecka utan tråkiga utgifter, matlagande, städning och annat jobbigt. Har istället fått massa god mamma-lagad mat, kollat tv och film i nya filmrummet (mitt rum som pappa gjorde om så fort jag flyttade ut), spelat singstar och guitarhero med syrran, kollat sport...
Sen blev det en riktig höjdarhelg i Malmö med mamma och pappa. Träffade farfar, bodde på hotell, åt plankstek på restaurang-lunch (mums!!!!!), shoppade på mellandagsrean och drack cider på uteservering.
Inte heller helt fel med hotellfrukost två dar i rad, sova i bilen, stanna på donken på vägen hem, äta alldeles för mycket choklad och bara bli allmänt bortskämd!

Första dan på jobbet idag igen och det var väl okej. Sjukt många beställningar till nyårsnatten dock och jag fattar inte riktigt hur det här ska gå ihop! Men vi får se...

Imorrn blire tillbaks till verkligheten. Rehab efter jobbet och sen tillbaks hem till lägenheten. Matlagning, städning och tvättstugan står på schemat. Tjoho.
Men så får jag ju sova i min egen säng och pussa på Stuart imorrn också så jag ska inte klaga alltför mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback