Uppdatering

Skulle ju ha jobbet i helgen men det tyckte inte knät lät som en bra idé så jag har tagit det lugnt istället.
Hyfsat iaf.
I fredags blev det till slut julbord med jobbet på teaterskeppet. Väldigt mysigt och massa god mat och minst lika goda efterrätter. Flädersorbén var min favvo!
Dessutom var det hur mycket gratis dricka som helst, drinkar, öl, vin, snaps och avec. Blev inte så mycket för mig, nån öl, lite vin, en drink och en snaps som jag bet av på fyra tror jag. För sakens skull liksom.
Åkte hem vid tio, trist men smart tror jag. Jag var ju faktiskt där mest för å tröstäta lite!
I lördags blev det lugnt hela dagen. Jag och Stuart kollade nog en 7 Grey's avsnitt tror jag. Så himla bra!! Precis vad jag behövde! Sen blev det myskväll hos Phia, även det precis vad jag behövde!!
Igår åkte vi sen in till Gamla stan för å gå på luciakonsert i Storkyrkan. Var längesen jag var inne i en kyrka och det var mörkt och mysigt. Det var bra även om jag hade önskat lite fler vanliga, traditionella sånger. Stuart tyckte också om det även om han tyckte att det såg lite väl farligt ut å ha massa ljus på huvudet!
Middag och InnebandyVM-final på tv i Solna, en bra match som Sverige tyvärr förlorade i sudden.
Å så idag då, har hunnit med ett besök hos sjukgymnasten. Han trodde inte heller att korsbandet var av, så då borde det ju inte vara det, eller? Vågar ändå inte riktigt hoppas för mycket...
Sen har mormor och morfar varit här och fikat. Lussebullarna var lite väl torra nu och kaffet fick de koka själva men annars tror jag de var nöjda och glada!!

Nu ska jag iväg in till stan, ska på nåt galleri på Åsögatan och kolla in Stus kompis utställning. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback