Jul jul, strålande...

Fan va mysigt de e me julen!
Julaftonen började med risgrinsgröt till frulle. Syrran fick självklart mandeln som typ varje år bara för att hon inte äter mandlar! Hon kunde såklart inte äta upp den ändå (som andra normala människor hade gjort, den ger ju faktiskt tur!) utan där låg den sen kvar i den tomma tallriken. Hallå liksom!
Hela julafton var super. Allt från snön, kalle och tomten till paketen. Alldeles lagom.
Min julstämning var på topp efter den lite halvdanna julstämningen förra julen i Australien.

Idag har jag inte gjort mycket (precis som det ska va). Kollat Mamma Mia, riktigt härlig! Jag och syrran fortsatte med Abba-singstar efteråt! Men duetterna gick väl sådär. Sara var leadsinger och jag försökte lista ut melonin till stämman och all doooo-aaah. Gick inge vidare.

Nu ska jag ta och läsa min bok. Imorrn blire upp med tuppen för att hälsa på farfar i Malmö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback