Update

Ja, det är inte lite som har hänt på sistone.
Orkar inte skriva alltför detaljerat men ska försöka få med det mesta. 

- Ska antagligen flytta i oktober. Känns skitskoj att flytta hemifrån å dessutom bli sambo på riktigt! Tjoho!
Var på visning i måndags. Stuart hade "tvingat" mig att visa intresse för en lägenhet i Grimsta och jag hade noll förväntningar. Och då menar jag NOLL förväntningar. Dessutom spöregnade det och jag hade lyckats slarva bort paraplyet i centrum.
När vi kom in i lägenheten fick jag dock värsta wow-känslan! Det var så fint överallt! Köket var skitnajs och badrummet likaså! Vi var nr 5 i kön så vi var rätt nervösa att nån innan oss skulle svara ja men tack och lov fick vi veta att vi var först! Nu ska vi "bara" bli godkända. Inflyttning på min födelsedag i sånt fall!

- Ska opereras den 15:e september. Grymt skönt att det äntligen blir av!
Det enda som är riktigt jävla pisstråkigt är att jag missar Coldplay-konserten jag sett fram emot så länge. Det enda jag hade inplanerat på hela september men självklart ska operationen hamna två dar innan. Typiskt eller vad!? Buhuuuuuuu!

- Har semester sen igår! Trots att vädret är skit ska jag nog lyckas ha skoj! Härligt hur som att ha ledigt fre och lör natt!
Firade min semester med att ägna första dan till tvätt. Idag har jag träffat Jonna och Karin och fått sett bilder på Karins nya snubbe! Det ni!
Imorrn ska jag träffa Sandra som jag inte ser varje dag nuförtiden direkt. Det e ju 080808 också så det blir nog skoj!

- Åker till Skottland om mindre än en vecka!
Ja, inte långt kvar nu! Har kirrat klänning, skor och smycken. Men har väska och sjal kvar. Wish me luck...ööööh.

- Kryssningen i helgen var en höjdare. Finns det nåt bättre än buféer? Och hur ofta har man sån tur att man får både buffé-middag och frukost samma dygn! Även en jäkla massa alkohol. Fulla släktingar och hånglande tonårskusiner. Vad mer kan man begära av en kryssning?

- Kusin och farbror från Värmland var här på besök.
Kussen fick följa med på visning i måndags och så blev det lite allsvensk fotboll på kvällen. Inget kul resultat dock.


Nu ska jag gå och handla kräftor. Ännu en helg med smarrig mat... Jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback