Torsdag. Eller söndag för mig då.

Har hänt:

Skrev på kontraktet till lägenheten igår. Nu SKA vi verkligen flytta.

Var på kräftskiva i fredags. Jag och en snubbe var de enda svenskarna vilket var lite lustigt. Ingen som visste vad "helan går" var eller hur fasen man skulle bära sig åt med kräftorna...

Har beställt en ny telefon. Så nu har jag snart tele2 och ni kan alla ringa mig utan att få ångest över hur dyrt det blir!

Har varit på IKEA och önskar att jag var rik.

Var ute på Debaser med jobbet. Massa öl och massa dans.

Har fått ont i halsen. Fy.

Var och simmade idag. Faktiskt riktigt skönt! Passar på att göra lite grejer jag snart inte kommer kunna göra på ett tag.

Har också dammat av Sex & the city-boxen. Var ett tag sen jag kollade (har haft paus för House) men nu e jag såklart fast igen. I säsong fem.


Ska hända:

Jobbar dag hela helgen. Blä.

Opereras om två och en halv vecka.

Firar ett år me Stuart snart också.

Syrran flyttar hem i helgen.

Blir nog en film ikväll. Lagom ansträngande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback