Skabbskorna

Idag har jag kopt nya skor. Igen.
For ungefar en manad sen sa kopte jag nya partyskor. Efter det kopet var det meningen att jag skulle kasta mina skabbiga gamla vita partyskor. Det ar namligen ett antal stora hal i dom, slitningar overallt, plus att irlandaren som kissade i Mians vaska i Sydney aven rakade skvatta lite kiss pa mina skabbskor.
Sa visst skulle de ha behovt kastas for laaaange sen!! Men det blev inte riktigt sa... Jag gick namligen ut i de svarta skorna en gang och det var hemskt! Jag fick jordens skavsar... ajajaj...
Sa skabbskorna har fatt folja med ett tag till. Det har varit ett aventyr varje gang jag har anvant dom. Efter en halvtimmes rengoring och kirurgtejps-tejpning for att forsoka dolja atminstone nagra av halen och slitningarna har dom atminstone sett hyfsat okej ut.
Men nu ar det alltsa slut pa det! For jag har kopt ett par typ ballerina-skor med korsbar pa. Varken bra for ekonomin eller utrymmet i vaskan men men...

Sa nu blir det papperskorgen nasta for mina vita studentskor. Tack skabbskorna for tva harliga ar!

R.I.P


Skabbskorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback