Dejter...

Vi har umgatts lite mer med engelsmannen de senaste dagarna.
I tisdags var Mian bjuden pa dejt. Middag pa italiensk restaurang och bio och sa. Vilket verkar ha varit himla trevligt... =)
Jag trodde att jag skulle sitta hemma pa hostelet i min ensamhet men det behovde jag inte eftersom jag blev bjuden pa bio. Jag och Dave (engelssnubben som e polare med Mians snubbe) sag The hitcher, en skrackis, och den var helt okej tycker jag. Det var tokmysigt faktiskt maste jag saga...
Sen igar var vi ute och partajade lite. Mycket trevligt det med. Mians snubbe (kanske ska borja skriva Rich istallet) var med i en pole-dancing-tavling och vann. Det var jakligt skoj, jag upptackte magmuskler jag inte visste att jag hade, sa mycket skrattade jag.
Nu har vi ju dock flyttat ut fran hostelet sa vi far val se hur mycket vi fortsatter umgas med dessa killar...
Mian ar iaf bjuden till Blue Mountains pa lordag. Varsta gulligt ju! Fast hon har inte bestamt sig for om hon ska tacka ja an...
Oj, hinner inte sitta na mer, maste sluta.
Men battre lite info an inget alls va?!

Puss och kram pa er dar hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback