Lite onodigt kanske...?

Ja, midsommar var ju skoj! Maten var hur god som helst, folk tittade lite konstigt pa oss dar vi satt med varsin tre ratters middag och snapsade ren vodka till det. Och visst blev det groddans sen ocksa! Jajamensan!
Dock kanner jag nog mig sjalv lite for val...suck..
For visst blev det hangel. E ju sa jakla hangelsugen pa fyllan, typ alltid! Och visst blev det det med en kille som jag inte hade tankt hangla med. Han e ingen snygging for fem ore men han e varldens snallaste verkligen.. Jag visste dock typ innan att han typ gillade mig. Sa da ar det ju inte sa smart att hangla med snubben om jag inte vill nat mer an att vara kompisar kan man tycka.
Men det tyckte inte jag just da uppenbarligen. Men men, sant hander ju... inte hela varlden.
Hoppades att det inte skulle bli jobbigt efterat men det blev det.
Kvallen efter skulle han halla handen och han fragade ett antal ganger om han fick kyssa mig. Och jag svarade varje gang att nej, det far du inte.
Men han fortsatte att komma och satta sig bredvid mig, lagga armen om mig, ta min hand..  Kande mig som en stel pinne varje gang men ville ju heller inte vara taskig liksom. Jag har typ forsokt undvika honom men det ar inte sa latt... Som i forrgar nar jag satt och kollade pa film i tvrummet och han var i vardagsrummet och drack sa var det liksom jattetrangt i soffan men anda sa skulle han komma och klamma sig ner bredvid mig.. Orka.. Sag typ alla andras blickar, som om det verkligen los om mig hur obekvam jag kande mig...
Men igar var han faktiskt nykter. Och trevlig. Och inte alls pa.
Skont. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback