Stalkerfasoner

Ja, vad har denna vecka bjudit pa da?

Efter min dejt med aussin i fredags tycker jag sen att han har blivit lite val pa. Jag kom ganska snabbt fram till att jag bara ville vara kompisar, fragan ar om han kanner likadant...

I sondags: "Hi, Im going to the Goald coast tomorrow, do you wanna join me?"
Assa, jag kanner ju inte ens snubben och skulle inte direkt aka ivag med honom till guldkusten...nja...

I mandags: "Some mates of mine and I are going out for dinner would you and Mia like to join us?"
Vet inte varfor jag inte kande for att traffa honom men det kandes faktiskt bara jobbigt sa jag svarade att jag hade planer nagra dagar framover men att vi kanske kunde ses lite senare i veckan.

I tisdags var jag tvungen att ringa lite samtal till nordea fran telefonautomaten nere pa gatan. Aussin bor precis i narheten och jag kande verkligen pa mig att han skulle dyka upp precis nar jag var dar...
Och jo men visst! Saklart att han gick forbi och sag mig nar jag stod dar... Jag var i telefonko och pratade lite med honom. "Do you want me to bring you some tea?"
Assa det var ju jattegulligt att han fragade det men anda liksom...
"Do u have any plans for tonight?" fragade han sen, jag fick blackout och visste inte alls vad jag skulle svara att jag hade for planer.. och innan jag visste ordet av hade jag helt plotsligt borjat fejka att jag kommit fram ur telefonkon till nordea... Sa borjade prata pa svenska sa att han skulle fatta och ga vidare, men egentligen sa pratade jag bara till en rost som sa: All personal ar upptagna i samtal men tack for att du vantar. Illa.

Fick sen ett sms dar han bad om ursakt for att han gick nar jag pratade i telen, han ville inte stora.
"At my place on thursday we have a poker night, Mia could come too and you could meet my room mates."

Sa pokerkvall. Sag faktiskt inte fram emot det alls. Vet egentligen inte varfor for han e ju faktiskt jattetrevlig. Men kande bara inte for det...
Men efter lite angest sa gick jag och Mian dit anda och det var faktiskt jattetrevligt!
Forsta gangen jag spelade poker i mitt liv och sjalvklart var jag sjuuuukt kass!!! Men det var inte hela varlden... overlevde... det var faktiskt en kul kvall!

Far se nar nasta sms dyker upp... An sa lange (sen igar kvall) har han hallt sig lugn... =p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback