JAG AR EN GUD!

Da har man gatt och blivit sjalvgod ocksa. Haller ni med om det alla mina fem (eller nat) lasare?

Na, men assa skamt och sido, ja jag har varit lite poppis pa senaste men visst vet jag att jag inte ar varldens hetaste pingla! Jag e ju fortfarande bara Anna, det ar val irlandarna (och de andra) som har gatt och blivit knappa eller nat...

Kanske lite trist att lasa om killar hit och killar dit i alla inlagg?

Ja, det kan man ju tycka. Men sa har e det: om ni gar in pa
www.resedagboken.se och soker pa Annaaaaaaaaaa sa kan ni lasa massa skoj om allt mojligt... Men denna blogg har jag anvant till att skriva om sant som e "foraldrafritt"... eller nat sant...

For omvaxlingsskull ska jag nu skriva om lite annat smatt och gott som hant och som INTE handlar om killar. Bara lite. :)

Idag har vi provat att surfa!! Det var sa himla skoj! (Nu kommer killbiten:) Vi akte ner till Guldkusten med aussin, vi ar bara kompisar nu, han ar hur trevlig som helst!!
Sa vi akte ner till en strand pa Goald Coast, gud vad underbart det var att se havet och stranden igen, i aussins van... Sa skont att aka bil! Vi var lite trotta dock eftersom vi jobbade kvall igar och egentligen skulle sluta klockan tolv men da kom det massvis med folk fran ingenstans, plotsligt skulle hela Brissy ha hamburgare! Sa innan vi visste ordet av sa var klockan tre och vi skulle upp om tva och en halv timme! Det blev till slut typ tva timmars somn... Sa lite trotta var vi!
Men nu till surfingen...
Jag och Mian betalade typ 170 kr var for att fa en surflektion. Det var vi, aussin (han kunde surfa hyfsat redan innan) och tva tioaringar. Vi kande oss ganska kassa....
Men det var hur kul som helst verkligen! Det var ratt svart dock.. Mian var skitbra och lyckades stalla sig upp redan pa andra forsoket nar instruktor-tjejen knuffade pa, det gick sadar for mig men till slut gick det bra! Lyckades till och med ta en vag pa egen hand och stalla mig upp. Det var verkligen jatteskoj! Och eftersom det regnat lite forst innan solen kom fram sa var det varsta regnbagen!!! Sa himla vackert!
Sen efter surfingen sa satt vi pa ett cafe och tittade ut over havet. Satt nog dar i flera timmar, det var sa himla varmt och skont! Och det ska vara "vinter" har..bahaha... 20 grader liksom, MINST! Sa vi gick ner och la oss pa stranden en stund...
Nu e klockan halv nio har och vi funderar pa att ga och lagga oss snart...zzzz... Lite sliten e man ju...
Men surfing blir det definitivt igen!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback