Helt galet assa

I fredags kvall partade jag "sjalv" for forsta gangen i mitt liv! Mian jobbade pa hamburgerstallet fran 18-05 sa jag hade inte sa mycket val... Men jag overlevde utan problem och hade riktigt kul!
Det var en helt galen kvall! Jag vet inte vad det ar med killarna pa det har hostelet men jag har aldrig varit med om nagot liknande nagonsin!
Det var som om varenda kille ville ha mig! Helt sjukt vad jag var poppis!
Forst pratade jag med en kille fran Wales som jag och Mian tycker e jattetrevlig.
- "Anna, I really like you. I've liked you for weeks. How do you feel about me? Why can't we be together?"
Han var valdigt packad och forsokte halvt kyssa mig ett antal ganger. I ogonvran sag jag snubben jag hanglade med pa midsommarafton, han sag inte sa glad ut, om blickar kunde doda...haha...
Sen mitt i allt sa kommer en ratt sot kille, som jag knappt pratat med alls innan, fram till mig:
- "I think your so cute and I haven't had the courage to talk to you before. You're to beautiful for this hostel!"
Oh my god! Tre snubbar som ville ha mig! Det var som att nar jag pratade med nan sa kande jag konstant att nan av de andra stirrade pa mig lite langre bort... Jag kunde knappt ga pa toa... "Anna, where are you going??"
Lite senare pa kvallen hamnade jag pa na vis inne pa ett rum med lite manniskor, bla mitt hangel. Da sager en tjej infor alla:
- "Anna, you really need to make a descision, who do you want?"
Haha.. det var ratt kul! Hade knappt sagt ett ord till tjejen forut! Sa vi fick ga ut ur rummet och ha ett snack....hehe...
Mer da?
Jo, den ena spelade gitarr och tittade pa mig nar han sjong, som om han verkligen sjong till mig... Ojoj.
Nar han spelade Wonderwall (som ar alla Irlandares absoluta favoritsang) och han sjong:
"I don't believe that anybody feels the way I do about you now..." och kollade pa mig tankte jag: Jo, typ tio andra killar! Shit pommes!

Jag gick och la mig vid halv fem eller nat sant och da lag Walesaren dackad i soffan. Fick sen hora att nan hade malat pa honom med en penna och hallt ut black over hela haret och grejer...
Och det visade sig sen att det var mitt midsommaraftons-hangel som hade gjort det! Haha...

Ja, sa kan det ga nar man e en het svenska! ;-)
Sjalvfortroendet har ju okat en hel del pa sistone maste jag saga...
To be continued...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback