Fyllehund

I lordags var det party party!
Mian jobbade till klockan tolv sa jag tog en powernap och sen tog jag fram goonet. Dags att borja dricka...
Kande inte riktigt for att parta men vad gor man annars pa en lordagskvall? (Alkisvarning!!!)
Hade trevligt och det verkade for omvaxlingsskull som att manga skulle ut!
Sa vi gick till ett stalle som hette RGs. Jag motte Mian som kom tillbaks fran jobbet och sa at henne att borja dricka och mota mig sen pa stallet...
Jag blev sen jakligt full...
Ojojoj...
Nar jag vaknade i sondags morse (halv ett) hade jag kladerna pa. Inget gott tecken. Jag kom inte riktigt ihag slutet pa kvallen... Misstankte att hangel-Anna hade varit framme igen och gud sa ratt jag hade!
Denna gang var det mitt midsommaraftons-hangels basta polare jag hade kysst. Smart drag Anna!
Annu en valdigt valdigt snall kille men ingen jag ville nat mer an att va kompis med.
Men hade en kansla av att vi bara typ hade kyssts jattekort sa jag fragade honom dagen efter.
- No, Anna. It was for a looong time...
Jahapp.
Men tro inte att det var det enda jag hann med under min fyllekvall. Na, icke da. Hann med en hel del mer. En del som jag kommer ihag och den hel del som jag inte minns.
Blev lite danssugen och har ett svagt minne av hur jag sa at folk att flytta lite pa sig, har skulle det bli dans av!
Hade typ en discodans-uppvisning mitt pa dansgolvet! Jo men visst...
Kom inte ihag nar jag gick hem men tankte att det var tur att jag atminstone hade gatt direkt och lagt mig i sangen. Kom ihag att jag sag att Mian var hemma, sicken tur, for hon sa inte at mig nar hon gick hem, hon var jakligt packad hon med...
Hur som helst, dagen efter nar vi gick ner och satte oss i vardagsrummet sa berattar en kille att jag sovit i en av sofforna i nagra timmar typ. Och forst gatt fram till honom, pussat honom pa pannan, klappat honom pa huvudet, sedan klamt mig ner i soffan dar han och en annan tjej redan lag... Men visst skulle jag ocksa fa plats minsann!
Som om inte detta var nog sa kom en annan kille fram, visste sen nan vecka tillbaks att han gillade mig, och sa:
"Anna, you were very honest with me last night". VA? Har inte ett endaste litet minne av att jag ens pratade med honom! Jag fragade honom om jag ville veta vad jag sagt...
"Probably not", svarade han.
Kanner dock att jag borde prata med honom anda assa for har ju lite angest over detta! Sa sakert massa taskiga saker!!
Ojoj, det var iallafall min lordagskvall! Mian sag jag knappt pa hela kvallen faktiskt...
Hon hade lite angest dan efter:
"Aaaa, Anna nagra manniskor sag att jag var jattefull och vinglade"
Du Mian, om du kallar det angest, vad tror du jag har!!
Men men...sa kan det ga nar man dricker way too much!

Nar vi flyttade in pa hostelet sa var vi helt forskrackta over manniskorna dar...
"Hur kan de dricka sa manga dagar i veckan??"
"Hur kan de dricka pa hostelet utan att ga ut pa krogen sen! Bara stanna kvar pa hostelet liksom, hur kul kan det vara???"
"Hur kan de sova pa soffan!!!???"
"Snubbarna pa det har hostelet e ju inte heta assa, har lar det inte bli na hangel!!"

Och nu da? Ja, ni ser ju sjalva...

Sova pa soffan √
Dricka alldeles for mycket (fre, son, man, tis, fre, lor) √
Parta en hel kvall pa hostelet utan att ga ut sen √
Hangla med oheta snubbar fran hostelet √

Jag har himla kul pa det har stallet men nu blir det nog till att tagga lite assa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback