Dejter

Vi tar ett inlagg till nar vi anda haller pa..

Kanske borde skriva pa resedagboken istallet men det har e ju mycket roligare! ;-)

Joda, forra veckan borjade med en dejt pa mandagskvallen.
Snubben och jag akte forst upp till varsta utsiktsplatsen dar man kunde se ut over hela Brisbane! Sa himla fint var det!!! Helt underbart! Onskar jag hade med mig kameran men det hade inte blivit nagra bra bilder hur som.
Jag visste innan att det inte skulle bli stelt eller sa for han e jattetrevlig. Och det blev det inte heller.
Sen tog vi nagra ol pa en pub i the Valley. Ocksa himla trevligt!
Nar snubben gick pa toa kom en tjej (tror det var en tjej iallafall, inte helt saker dock) fram till mig.
"Hi, Im from Mckoy. I don't really like this place, we should go somewhere else"
Jasa.
"Where are you from?"
"Im from Sweden."
"Im from McKoy."
Jag vet.
Snubben kommer tillbaka.
"Hi, do u two want to go somewhere else to party, Im from McKoy."
Va? Ar du? Ere sant?
Sen fragade bruden vart snubben var ifran, va e ni bada fran Irland??
"No, Im from Sweden", svarade jag igen.

Till slut gick bruden ivag efter att hon annu nagra ganger till upprepat att hon var fran McKoy. Vi satt kvar och det blev val en fyra ol totalt eller nat...
Kvallen var iallafall jattetrevlig, helt klart!


Men effektiv som man e hann man ju med en till dejt denna vecka. (Far ju passa pa nar det verkar som om snubbarna tycker man e het) For nar jag var pa jobbet i onsdags kom en aussie-kille (kund fran dagen innan) fram till mig nar jag stod i kassan.
"Hey there again. Hows it going? I was thinking.. And I think we should meet up sometime. Do you want my number?"
Hyfsat coolt att bli bjuden pa dejt sadar!
Sen i fredags var vi forst pa en koreansk restaurang dar man fick en tallrik med massa ratt kott och gronsaker, sen grillade man dom sjalv pa en liten grill som fanns i bordet dar man satt. Aussies e ju jakligt pratglada sa det vart inte direkt tyst om man sager sa. Visst var han trevlig! Sen gick vi och spelade biljard. Japp, biljard!! Som jag aldrig har gillat eftersom jag var sa kass! Men han visade mig hur man gjorde och jag vann faktiskt en gang!!
En trevlig kvall det med!! Men inget mer an kompisar. Inte fran min sida iaf.

Sa var det med det. Nu har jag skrivkramp efter dessa tva inlagg sa nu far det racka for den har gangen. Ta hand om er och hoppas ni ar nojda med denna underhallning... ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback