Aussie-dejter

Nu har jag stallt till det for mig lite. Inte helt ovantat kanske.
Sa har var det.

I mandags var jag pa dejt med aussin igen. Har haft seriosa problem med att komma fram till om jag vill ha snubben eller ej...
Vi at forst pizza pa en mysig italiensk restaurang. Sen bowlade vi... Jag borjade skitdaligt vilket var javligt irriterande, jag ar ju en san dalig forlorare!
Hamnade i rannan stup i kvarten, och annars brukar jag anda vara ok.
Men sen lyckades jag lite battre pa slutet och lyckades vinna tva av tre ganger! Inte illa! =)
Sen sa aussin att han kunde ta mig till en haftig plats med varsta utsikten over Brisbane.
Jag forklarade att jag redan varit dar men visst, jag kunde aka dit igen...
Sa det blev till att se den fina utsikten en gang till, inte mig emot. Jag hade val pa kann att han kanske skulle forsoka kyssa mig vilket han ocksa gjorde dar uppe... Det ar ju helt klart en romantisk plats och runt omkring oss stod typ fem andra par och kramades.
Men jag kande inte for att kyssa honom, speciellt inte som jag hade varit dar med irlandaren forut liksom...
Sen akte vi tillbaka och drack appelte hemma hos honom. En trevlig dejt!
Eftersom jag inte kysste honom dar uppe sa undrade han val vad jag holl pa med och han fragade om jag ville ga pa en till dejt eller inte. Jag sa att jo, det kan vi val gora. Jag e ju alltid sa forvirrad av mig, har tankt kanske, kanske inte, kanske, kanske inte ett tag nu... vet ju aldrig vad jag vill, men tankte att jag kanske skulle satsa pa aussin anda. Han e ju sot och jattetrevlig och dessutom: han surfar, har varsta mysiga lagenheten, ar massor (han masserar), jag menar, vad mer kan man begara? ;)

Sa en ny dejt blev det sen igar. Ja, har ligger man i.
Denna gang gick vi forst och at pa en fin turkisk restaurang och sen var vi pa en liten klubb med livemusik, ett band som spelade var jattebra, typ lite Killers stil tyckte jag... Och inte behovde man plocka fram planboken heller direkt.
Och jo, visst forsokte han kyssa mig igen, och denna gang kysste jag honom tillbaks.
Men allta, ve och fasa, han ar icke bra pa att kyssas!! Vilket ju faktiskt ar javligt viktigt! Han var alldeles for pa, kandes som att jag ville backa sa att jag inte skulle kvavas! Och nej, men sticker inte in tungan langt in i den andras mun sadar! Na, det var inte alls mysigt faktiskt!!
Och nu har jag en gang for alla kommit fram till att jag bara vill vara kompis med honom. Ja, nu ar jag faktiskt saker pa det! Men det ar ju inte som att jag kan saga at honom att han e dalig pa att kyssas!
Sa det blir val till att komma pa nan annan ursakt, att jag ar radd for att fa for mycket kanslor for honom eller nat och att det bara blir jobbigt eftersom jag snart aker... aaaah, vetefan men angest angest!!
Hursomhelst sa maste jag ta tag i det har nu... Blir sa illa tvungen att ringa honom, jippie det ser jag verkligen fram emot!!
Vilka i-landsproblem va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback