Sprutor

Jag har väl ingen sprutskräck precis men att få en lång nål instucken i armen är väl inte min favoritsyssla direkt. Det brukar ju inte vara speciellt trevligt. Bara som exempel, bedövning hos tandläkaren. Usch! När de sprutar in bedövningen, ajajaj... Sen e ju dropp inte så jättemysigt heller. Det slutar alltid med att det blir problem med att sticka in nålen så att det måste göras flera försök och bla bla bla...
Men idag.
Jag fattar ingenting.
Var och vaccinerade mig. Att det kan vara så lätt att få en spruta! Det kändes fan inget. Inte ett dugg. Det är nästan så att jag börjar undra om sköterskan verkligen sprutade in nåt vaccin i armen på mig. Hon kanske bara sket i det, sa att det var klart och satte på ett plåster för syns skull. Nästan så att jag måste ta bort plåstret och titta.
Nä, det syns inget märke efter nåt stick heller.
Shit. Men jo, det kändes nog lite efteråt i armen ändå när jag tänker efter, så visst fick jag nog min spruta.

Aja, hur som helst, Kanske dags att sova, ska upp halv sex. snark. Då ere dags att ta bort stygnen. Yeey!

5 veckor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback