Snåljåp

Ska försöka så gott det går att inte slösa alltför mycket pengar nu innan resan. Det kommer säkert inte gå sådär toppenbra men försöka kan jag ju iallafall göra.
Men lite kul måste man ju ändå ha annars är livet inte speciellt kul så då är det bra när man kan roa sig gratis, eller åtminstone billigt.

Billiga nöjen:

Gick gratis på Rockbjörnen i torsdags med Mian och Carro. Inget jag skulle ha pröjsat 300 spänn för annars precis. Det var nästan roligare att spana kändisar på läktarn än att titta mot scenen. Carro fick lite ont i ryggen efter att Bingo lagt upp fötterna på hennes stol (Du skulle sagt till, Carro!) men annars tycker jag att det var en underhållande kväll!

Polaren Karin har nu (väldigt passande tycker jag) börjat jobba på Garbo. Gångavstånd dit och hem plus gratis inträde. Kan det bli bättre?

Har fortfarande kvar mitt bio-presentkort som jag fick i julklapp förrförra året. Kanske kan passa på att använda det inom en snar framtid!?


Ska försöka komma på lite fler roliga gratisnöjen men hursomhelst så lär det även bli många hemmakvällar den närmaste tiden.

Sen känns det ju ändå tyvärr som att det är jäkligt lång tid kvar till löning... Hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback