Sjukt mysig

Såg The Holiday igår. Mina förväntningar var inte hyfsat låga, hade på känn att den skulle vara ganska töntig och förutsägbar. Vilket den också var. Men konstigt nog gjorde det inte det minsta! Blev inte ens irriterad över det typ en enda gång! Helt sjukt!
Filmen var supersöt! En riktig tjejfilm!
Och sen vad som gjorde filmen ännu bättre:
Jude Law. Shit. Hetare snubbe får man leta efter.
Hetingarnas heting
Man hörde hela biografen dra djupa lyckosuckar när han var i bild (förutom Lisa då för hon sov, helt jäkla obegripligt)
Filmen var så bra att jag helt glömde bort mitt godis, det händer inte ofta. Men vad gjorde det, passade alldeles utmärkt eftersom jag hade en riktig svullarkväll ikväll. Så godiset slank ner rätt lätt nu istället. Tillsammans med chirren och dirren. Tänkte nästan öppna smirren jag hade också, för rimmets skull, men kände inte riktigt för det.
Ja, en riktig svullarkväll har det sannerligen varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback