Sjukskriven

Sitter här och funderar lite. Jo, sånt har jag tid med för tillfället. Bara sitta och fundera utan att behöva känna att tiden borde läggas på nåt vettigare.
Så vad har jag då kommit fram till? Jo:

  • Det är nu bara SEX veckor kvar tills jag och Mian drar. Börjar bli lite nervöst helt klart.
  • Imorrn ska jag på Rockbjörnen och om det inte sker nåt mirakel med knät under natten så blire nog till att hämta upp mina två polare från källaren. Ett kärt återseende.
  • På tisdag är det ett år sen jag slet av korsbandet första gången. Ett år sen jag spelade match sist. Shit. Jag saknar det...
  • Det visas aldrig några kul filmer på Canal+ när jag väl vill titta.
  • Det är inge roligt att ta det lugnt när man måste.

Ja, det var väl det jag hade på hjärtat för tillfället.
På återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback