För ovanlighetens skull

Saker jag gjort i helgen som inte händer så ofta annars...

Väntat i en och en halv timme på mat.
Ja, det var ju oturligt. Men maten smakade iallafall jäkligt gott när den väl kom och gratis te och tryfflar är ju aldrig fel.


Skippat att gå på innebandy för att spara pengar.

Jepp, 50 spänn tjänade jag in.


Lagat mat.

Lyckades som vanligt inte speciellt bra. Skulle bara steka nåra korvar, två till pappa och en och en halv var till mig och mamma. Borde ju inte vara så svårt eller?

Närå.

Glömde bara sätta på fläkten vilket gjorde att hela köket var alldeles osigt. Dessutom luktade jag korv resten av kvällen.

När jag var klar märkte jag dessutom att det bara låg tre korvar i stekpannan istället för fem. (glömde bort pappas korvar, suck) Så det var bara till att börja steka igen.

Klagat på en Beckfilm.
Okej, den var väl inte dålig men "Gamen" var väl inte en av de bättre filmerna direkt.

Städat mitt rum (lite grann).
Händer lite för sällan kanske.

Vaknat innan halv tio utan att ställa klockan.
Nästan mest chockerande! Verkligen inte likt mig! Förstår det fortfarande inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback