Ett nytt (sämre, kortare och tråkigare) försök nu ändå...

En fördel med att vara vikarie är att man slipper fixa fika. Okej kanske inte nån jättefördel men ändå. Jag menar, hur skönt är det inte att äta av alla andras fika hela tiden utan att behöva fixa själv! Jäääkligt najs.
MEN.
När tantjäveln slutade, hon skulle haft fikat imorrn, så var nån "tvungen" att ta hennes plats. Nån=jag.
Alla andra har typ bakat massa grejer men jag är (inte helt okänt) ingen höjdare i köket. Kan misslyckas med det mesta. Men det kändes ju ändå trist att typ köpa en bullängd så blev lite bakning ändå. Chokladbollar. Tror nog att jag kanske lyckades...
Utmaning: Undvika att käka upp typ hälften. Får se hur det går med den saken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback