Det gångna året

2006, året då jag...

...började med att säga hejdå till Robert som åkte till Australien.
...nästan sa tack och adjö till greven, men bara nästan.
...slet av korsbandet, två gånger.
...var sjukskriven i totalt 13 veckor.
...körde en jäkla massa tråkig rehab.
...jobbade på åtta olika dagis.
...flyttade till Solna med resten av familjen.
...blev stor nog att gå på systemet.
...klippte av rätt mycket av håret.
...var på en hel del fotbollsmatcher för att se AIK nästan ta SM-guld.
...hade många roliga och mysiga dejter med tjejerna. Ni är underbara!
...bokade resan med Mian till Australien. Inte långt kvar tills vi åker nu!

Antal partykvällar (enligt min kalender): ca 45 st.
Antal kvällar med minnesluckor: Tre. (ve och fasa!)
Antal veckor som längst utan en helt nykter vecka: 17 st.

Årets bästa partyn: Loge i våras, sture i somras, K-15 och Carros party i höstas.
Årets roligaste händelse: Vetefan. Det är för svårt att välja en.
Årets tråkigaste händelse: När jag slet av korsbandet andra gången.
Årets resa: Santorini med tjejerna i somras. En väldans mysig vecka!
Årets förändring: Sluta spela innebandy.
Årets konsert: Bryan Adams.
Årets bästa tv-serier som jag följt: LOST och Grey's Anatomy.
Årets sporthändelse: Fotbolls-VM såklart.
Årets brutna tradition: Nyårsmiddan hos mig.
Årets nya tradition: SATC hos Lisa? Äta i Vällinge hus? Julbak?
Årets filmer jag sett på bio: Brokeback mountain, Nya Bond och Marie-Antoinette.
Årets operation: Blev ju "bara" en. Korsbandet.

Inte bara roliga händelser under förra året alltså, men det var trots allt ett bra år tycker jag!

Hoppas på att 2007 blir ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback