Brev, samtal, mejl

Förra veckan fick jag ett konstigt litet brev hem från Posten.
Det stod att jag betalat för lite porto på visumansökan jag skickade. Trodde ju inte att det skulle behövas två frimärken när jag t.o.m lyckades klämma ner det i ett litet kuvert.
Men nu var det så iallafall att jag hade satt på ett frimärke för lite och därför skulle jag nu betala 25 kr för att de behövde skicka detta brev plus 5,5 kr för frimärket jag borde ha satt på.
30,50 kr istället för 5,5kr. Som jag dessutom måste betala genom att sätta på sex frimärken (som jag såklart inte har hemma) på brevet jag fick, och posta det. SUCK sicket onödigt jobb.
Det finns roligare sorters brev att få, helt klart.

Som det spännande kortet jag fick hem igår. Ska bli kul att se vad det innebär. Den 17 februari får jag svaret. :-)

Igår på dan ringde de från WTC och frågade om jag verkligen hade betalat in de 3000 kronorna som skulle ha varit inne i december. Visst vet jag att jag hade gjort det men det var ändå lite nervöst tills jag kollade nordea och såg att det faktiskt var draget också. Kändes skönt!

Fick även ett mejl igår med lite information om flyget. Upptäckte nu att vi åker hem på midsommarafton. Hmm, kanske inte är sådär jättekul???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback