Börjar bli lite halvnervöst nu kanske?

Eftersom klockan är över tolv är det idag en månad kvar tills vi åker. Börjar nog fatta att vi verkligen ska iväg nu. Men precis allt kan ju inte vara tiptop.
Inte i mina drömmar iallafall. Tydligen.

I natt drömde jag om resan för första gången. Jag drömde att jag och Mian och några till satt i en buss där nere. Vi åkte och åkte i bussen i typ tio timmar men det fanns inga städer. Nånstans. Skitskumt. Och på chauffören och alla andra verkade det som att så var det. Det fanns inte mycket i Aussie överhuvudtaget. Nehepp.

Sen för typ en vecka sen drömde jag att jag och Mian stod och pratade med nån som frågade oss om vi hade pojkvänner.
Nä, svarade jag. Ja, svarade Mian. VA? har du? frågade jag överraskat. Ja, eller pojkvän och pojkvän, vi har väl inte riktigt konstaterat det än men typ. Så Anna, kan vi inte åka en kortis till Australien bara? Nåra veckor typ? För vill ju inte vara ifrån honom nu liksom...
Eh, VA!?

Ibland är det extra skönt att vakna.


Kommentarer
Postat av: Mian

Hahahahahahahahhhaaaaaa! Jag får kramp i magen! Anna det är ju du och jag och alla beach babes! No worries!

2007-01-21 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback