Mp3n e halvgalen

Min mp3-spelare lever sitt eget liv ibland. Har kommit på att det gäller att inte ha Windows media player igång när jag sätter i mp3n i datan. Då flippar den helt ur, blir väl för uppspelt över hur mycket bra (och dåliga) låtar som skulle kunna föras över.

Helt plötsligt skapar den egna nya mappar med en massa låtar som jag inte alls har lagt in.

Nu senast hade jag tre mappar på mp3n innan, men säkert tio efteråt.

Mp3n verkar gilla vissa låtar extra mycket. En del låtar förs över varje gång har jag märkt.

Som "I believe in miracles, where are you from, you sexy thing?" Den har jag aaaldrig lagt till själv men mp3n lägger till den varje gång. Försöker den öka mitt självförtroende tro??

Eller sänka det? Den lägger nämligen också alltid till alla Torsk på Tallin-ljudspår.

För att visa hur tragisk jag är?
Hmm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback