Love Story

Jag och syrran fick biljetter i julklapp. Så vi kunde umgås lite innan jag åker.
Jag åkte direkt från jobbet in till stan och köpte lite grejer till resan först. Sen gick vi och åt innan vi tog tuben till teatern vid Odenplan.
När vi var precis utanför såg jag massa kamerablixtar och grejer.
Jävlar, det var ju premiär, slog det mig. Det hade jag helt glömt bort! Inte var jag uppklädd för mingel å grejer direkt...
Men vafan, spelar roll egentligen. Alla behöver ju inte ha paljett-klänningar som Alice Timander...

"Pjäsen" då... Jo, Love story var jäkligt skum. Första akten var inte alls speciellt bra tyckte jag. Men sen tog den sig absolut i andra. Skämten var då plötsligt riktigt roliga. Det var inte alls vad jag väntat mig men visst var det bra!

Kändisspaning: Allt ifrån Idol-Dhani till Arne Weise.

En mycket trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback