Idag åker vi!

Fy fan vad jag är trött just nu. Vill bara sova. Men får se om det blir nån sömn för har fortfarande en hel del kvar att fixa...

Igår (blire nu ja, känns ju som idag) jobbade jag sista dagen på jobbet. Det var lite tråkigt att säga hejdå till alla barnen måste jag erkänna. Vissa kommer jag sakna mer än andra...
Fick massa presenter av både personalen och föräldrarna. Väldigt snällt tycker jag! Men sötast var ändå kortet jag fick av Pontus föräldrar. De hade skrivit så snälla grejer! Blev lite tårögd till och med.

Men men. Sen blev det dags att gå hem. Kändes ändå rätt skönt. Självklart glömde jag mina vinterkängor där, suck!

En unge på dagis sa till en annan unge:
- Du får krama Anna nu för hon ska åka till Australien, det ligger låååångt bort, på en annan planet!

Ja, visst ligger det jäkligt långt bort. Men en annan planet? Njaaa.. inte direkt. Och det går ju faktiskt att ringa, skicka sms, prata med Sverige på msn. Så det ska nog lösa sig med allt förhoppningsvis.

Kom på att jag inte skrivit att jag har en sida på resedagboken.se. Där heter jag Annaaaaaaaaaa (10 a:n, fantasin var på topp... INTE.) Bara å kika in där!

Bye bye SVERIGE!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback