Hejdå

Kvart över sex stod jag vid rondellen som jag blivit tillsagd.
Carro och Mian kom i bilen och hämtade upp mig. Jag och Mian fick ha varsin mössa nerdragen över hela ansiktet så att vi inte skulle se nåt.
Radion var på max och vi hade ingen aning om vart vi skulle. Spännande.
Efter långa omvägar var vi äntligen framme.
Vi fick varsin hand och blev ledda uppför en trappa och in i ett hus. Jag hörde Dixie Chicks-musik och jag hade väl en svag aning om vart vi var. Där togs luvorna av till sist.
Det visade sig att vi var hemma hos Phia. Där var också Lisa, Carro, Jonna, Nattis, Karin och Therese.
Det blev en mysig kväll med drink, vin, nötter, chips, jävligt god mat, ost och kex, frukt och choklad-fondue och underbart sällskap!
Tack tjejer!
Tror jag började förstå lite sen att jag och Mian faktiskt ska åka. Kändes knäppt såklart att det var sista gången jag träffade tjejorna innan avresan.

Hur som helst så kommer jag sakna er en hel del. Å även om jag inte ringer varje dag, eller träffar er varje vecka så tycker jag ändå om er hur mycket som helst ska ni veta!

Så ere...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback