Varför visas inte Gilmore Girls i repris???

Jag missade förra veckans avsnitt men tänkte att det inte var hela världen, för klart som korvspad att ett sånt höjdarprogram visas i repris.
Men ack så fel jag hade.
Ändå borde det finnas många andra program som skulle kunna skippas,
helt klart!
T ex visas det hur många avsnitt av Americas funniest homevideos som helst. Varje dag. Varje vecka. Året om. Nån som skulle deppa om man drog ner på AFV lite? Inte jag iallafall.

Hur som helst, jag missade förra veckans program så självklart hade jag videon redo för att spela in gårdagens avsnitt. För det ville jag knappast missa!
Men det lyckades jag med ändå. Bandet tog tydligen slut mitt i upptäckte jag sen. Bra jobbat!

Ännu värre blev det när jag fick se på "Previously on Gilmore Girls" att Jess tydligen är tillbaka lite i serien? Hallelujah moment i sånt fall!
Han e ju så het!
Hittade dessutom det här underbara klippet, från den gamla goda tiden...

http://www.youtube.com/watch?v=NRsVk2s078Y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback