Tragiskt

Idag var det lagfoto.
Jippie.
Klart du ska va med ändå Anna! fick jag höra.
Och jag var med trots att det kändes helt fel.
Eftersom syrran har använt min på sistone fick jag en annan matchtröja i måndags. Den var stor som ett tält så det gjorde mig inte direkt mer peppad.
Men det var ändrade planer när vi kom till fotot. Nya matchtröjorna var klara så jag slapp åtminstone tältet. 
Så där stod jag med nya matchtröjan, shorts, strumpor, skor och klubba. Och jag vet att det var den enda gången den här säsongen som jag använde de grejerna.
Att stå där och ta enskild bild med klubban i högsta hugg... det gjorde mig bara på sämre humör än jag redan var. Nu blev jag än en gång påmind om hur läget är.
Men men, det är väl ändå på tiden att jag inser att säsongen är över för min del innan den ens har börjat.
Blä.

...1...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback