Nästan lite derbykänsla

Serietoppmöte. Elfsborg-AIK. Konstgräs. Svårspelat med andra ord. Jag satt hemma framför tvn. Ensam. Och skrek. Och klagade. Svor. Och vart glad. Ibland. AIK hade inget spel. Tyvärr. Men Svensson punktmarkerades effektivt. Mohaha. Kunde inte röra sig en millimeter. Elfsborg dominerade första. Och gjorde mål direkt i andra. Sen fick de en utvisad. Felaktigt enligt mig. Och AIK kvitterade direkt. Jag firade i min ensamhet. Nu var det jämnt. Örlund var grym i målet. Till min stora glädje kom min favorit Rubarth in i slutet. AIK fick också en utvisad. Synd. Och onödigt som fan. AIK spelade på resultatet 1-1. Klarade det bra. Helt okej med en poäng. Och viktigast:
AIK TOPPAR FORTFARANDE ALLSVENSKAN!!!!

"Ishi längtar hem till AIK, Ishi längtar hem till AIK, Ishi längtar hem, *klapp klapp*, Ishi längtar hem, *klapp klapp*, Ishi längtar hem till AIK..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback