Jag har skaffat mig ett jobb

där jag får stanna kvar! Oftast brukar jag få vara kvar tills de hittar någon annan men nu letar de inte ens efter någon ny! Assjysst! Dagiset ligger i Hässelby dessutom. Skitnära hem.

Detta jobb är på småbarnsavdelningen. Jag kan inte riktigt bestämma mig vad jag gillar mest, små eller stora barn? Hmm. De små är så jäkla söta, det är riktigt skönt att de sover två timmar varje dag och de är helt underbara när de är precis nyvakna, varma och gosiga.
Men å andra sidan, de större barnen kan man ju prata lite mer med. De kan göra mer saker och man behöver inte ha lika stor koll. De kan säga till när det händer nåt . Å Inga blöjor!

Jaja, nu är det hursomhelst små som gäller. Det blir nog bra det här tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback