Spännande...

Imorrn efter jobbet kommer Sandra och hämtar mig. Vad som händer sen vet jag inte. Fick reda på förra veckan att jag skulle skriva in tisdag kväll och onsdag i kalendern. Och ta ledigt från jobbet och så.

Så imorrn bär det av. Nånstans. Vart vet jag inte. Men efter jobbet kommer Sandra och hämtar mig.
Fick ett paket igår som innehöll en packlista:
- Bikini + solskyddsfaktor
- Mössa, vantar och halsduk
- En banan
- Korsord + penna
- Pengar + leg
- Partykläder + bling bling
- Ombyteskläder
- Kondomer
- Vattenflaska

Spännande och se vad som händer.
Men skulle tippa på en kryssning me Birka Paradise.

Men har ingen aning om hur många som ska med. Det blir kul å se.

Det här ska bli himla skoj helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback