Sicken helg

Helgen var riktigt toppen eftersom:
  • Kusinen var uppe (nere?) från Arvika vilket var himla kul.
  • Jag hade min tidiga fredag och slutade därför halv ett.
  • Det blev en eftermiddag i stan med sopping och klippning.
  • Jag och syrran tog med kusinen ut i fredags och det var en jäkligt kul kväll!
  • Det blev mer shopping igår i Kista.
  • Vi vann vår match idag i sudden trots att det såg kört ut.
  • Herrarna vann sin första match den här säsongen och för första gången denna höst satt jag inte och gäspade i två timmar när de spelade.
  • HELSINGBORG OCH ELFSBORG SPELADE LIKA = VINNER AIK SINA SISTA TVÅ MATCHER BLIRE SM-GULD...

Med det här i bagaget ska jag nog lyckas överleva veckan. Men hoppas såklart att den ska fortsätta lika bra!

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback