Skum känsla

Läste precis ett inlägg på Roberts resedagbok (kan inte kalla honom mitt ex men ragg är inte heller ett bra ord). Han har varit i Australien ett bra tag men nu har han åkt till Fiji. Brukar läsa hans resedagbok ibland. Nu skrev han iallafall lite om sin tjej som han lämnat i Aussie och som han saknade en hel del.
Klart jag fattade att han träffat tjejer och så och att han kanske skulle skriva om sånt nån gång men om jag ska vara helt ärlig så trodde jag inte att jag skulle reagera nå vidare om han gjorde det.
Men nu måste jag erkänna att jag hade lite fel för visst kändes det lite halvknäppt att läsa...
Inte för att jag är avis och så, för jag är ju inte intresserad av honom längre. Men ändå. Har aldrig varit med om sånt här förut. Första gången liksom.
Men kul såklart för honom (inte att de lämnade Aussie på olika håll dårå, men att han träffade en tjej) för han  är en jättegullig kille, helt klart...
Fan, kan ändå inte låta bli att garva lite åt mig själv.
Hahaha...

Kommentarer
Postat av: Hulsker

NU har du öppnat dig totalt..:)

2006-11-22 @ 01:44:49
Postat av: Lisa

anna jag ska hitta dig en man! Norrland har en rätt söt kompis nyss hemkommen från fiji! ;)

2006-11-22 @ 11:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback