Ruinerad

Var hos tandläkaren idag. Sån där vanlig undersökning.
Kort skulle vi ju såklart ta också. Min favorit, INTE. Får alltid kväljningar.
- Det brukar ju försvinna efter några år för de flesta men så verkar det ju inte vara för dig, hehe. kvittrade tandläkaren.

För första gången skulle jag betala för besöket. Inget jag såg fram emot direkt.
- Men det kommer nog inte kosta så mycket. Du är ju 20 år så då får du lite rabatt. Det blir iförsig lite dyrare om du skulle ha tandsten men det ser inte ut som du har det.
Fem minuter senare: Nämen ojsan då, här fanns det visst lite tandsten!
Jippie. Morr.
604 kr blev jag tvungen å pröjsa. Buhu.


Tack och lov hade jag inga hål iallafall! Alltid nåt att glädjas över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback