Rise and shine!

Fan, man ska inte skriva sådär! Det är riktigt farligt!
Det hjälpte inte att jag tog i trä heller...

Vaknade nämligen i morse av att mamma knackade på dörren.
Jag tittade på klockan och upptäckte att det var en kvart efter att jag skulle gått. Mobilen som jag ställt på väckning låg bredvid mig i sängen så jag måste ju ha gått upp och stängt av alarmet. Men det kommer jag inte ihåg för fem öre.
Tänkte att nu ere fan kört. Jag kan inte hinna i tid till jobbet!

Men som tur var kunde jag kasta på mig kläderna och åka med mamma. Kom senare på att jag istället hade kunnat ta bilen och slippa stressa så mkt men men... Jag hann i allafall till jobbet och det var ju det som var det viktigaste! Kom en kvart tidigt tillåme!
Gick däremot hela dagen med riktigt skabbigt, äckligt, smutsigt hår eftersom jag ställt klockan tidigare för att tvätta håret. Det hanns ju inte tyvärr. Bläh! Men det e ju sånt man får ta...

Men lite läskigt när jag lyckas gå upp ur sängen, gå fram till fönstret och stänga av alarmet utan att vakna. Hoppas jag slipper det på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback