Partyfri helg

Med fyra utgångar sen senaste löning tänkte jag att det vore skönt med en lugn helg.
Så mina planer inför helgen var inte så mycket mer än nyktert och billigt.
Men så jättebilligt blev det inte eftersom jag rååkade shoppa en kofta och ett par svarta brallor igår. Oops.
Å helt nyktert blev det inte heller (vafan) eftersom mormor var här och kollade in lägenheten. Så det blev ett glas vin och lite päronkonjak. Men det får jag ju ändå ta å räkna som nyktert annars har jag ju misslyckats totalt med mina planer.
Annars har det varit en väldigt lugn helg. Riktigt skönt!
Imorrn blire lite IB ser det ut som. En match på dan och en på kvällen. Förhoppningsvis blir de underhållande.
Det var min helg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback