Mitt kärleksliv

Har ju tänkt att jag inte ska skriva nåt om sånt här men vafan, det är väl ändå ingen som läser den här bloggen så spelar roll...

Hursomhelst.
Jag trivs rätt bra med att vara singel. Friheten, tiden jag har för mig själv, allt det där. Bla bla...
Men klart det vore mysigt med en pojkvän i höstmörkret. Det kan jag erkänna. Speciellt nu när typ alla polarna har snubbar.
Är lite avis på era söta blogginlägg om hur gullig han är, hur mycket ni saknar honom, hur underbart livet är, allt det där...
Vill också ha.
Jag vill helt enkelt också vara kär...
Låter ju så underbart. Ibland. Oftast.
Men just nu är det rätt dött på kärleksfronten. Heldött faktiskt.
Aja, nån gång hittar jag säkert nån som jag gillar och som gillar mig tillbaks. Och som inte är en mupp eller alltför svår att förstå sig på. Förhoppningsvis. =)

Nä, nu ska jag ta och glömma det här inlägget och istället intala mig själv hur jobbigt det skulle vara med en pojkvän och hur mycket jag verkligen vill fortsätta vara singel, för det är ju tydligen då han dyker upp. Har jag hört.

Inlägget tillägnat "Norsken".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback