Knä-framgångar

Läkaren ringde mycket riktigt idag. Fan vad svårt det är att prata med den människan! Hinner aldrig fråga alla mina frågor. Han lyckas alltid låta så stressad och jag hinner knappt presentera mig innan han typ har sagt hejdå och lagt på...
Därför var det ju skönt att jag redan hade spelat in ett meddelande och fått med det mesta jag ville ha frågat.
Han sa iallafall att det inte borde vara några problem att resa. Men jag måste ta ut nåra skruvar (visste inte ens att jag hade några) ur knät först. Vilket antagligen innebär nedsövning och grejer. Men det ska jag nog lyckas överleva.

Sen fick jag lite fler positiva nyheter hos sjukgymnasten idag.
JAG SKA FÅ SPRINGA PÅ MÅNDAG!
Det kommer bli riktigt skönt och kul även om jag ju vet att det kommer vara jävligt jobbigt också. Kondisen är nere i botten och jag minns från förra gången att det faktiskt är möjligt att halv svimma efter sisådär fem minuter på löpbandet...
Men sånt kan man ju ta! Bara jag slipper en del av dessa tråkiga maskiner...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback