Jobbiga måndagar

Jobba. Träna. Hem. Sova.
Ungefär så ser mina måndagar ut.
Så också idag.

Så detta inlägg handlar inte helt otippat om... jobb och träning!

Jobb:
"Måste" börja jobba stängning på tisdagar. Inget jag ser fram emot precis. Sluta halv sex istället för halv fem. Få en ännu segare eftermiddag. Men iförsig sovmorgon till nio åtminstone. Alltid nåt.

Träning:
Idag sprang jag! Tjohoo!
Men inte så mycket. Fick springa en minut, gå en halv, springa en minut osv. tio gånger.
Men ändå! Vart ändå lite lite lite lite lite jobbigt iallafall. Bara en sån sak.


Ja, nu ere väl sova som gäller då! Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Hulsker

varför går du inte på RL?

2006-12-02 @ 12:33:59
Postat av: Anna

Jadu. Har inte orkat brytt mig om RL. Trist men sant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback