Filmtajm

Fick ett bio-presentkort i julklapp. Det är fortfarande oanvänt. Skandal! Jag gillar ju liksom att gå på bio, men det blir aldrig av bara.
I fredags blev det vita duken iallafall, med nåra från laget. Presentkortet användes dock inte eftersom det blev nå strul. Aja, jag har ju ett år till på mig.
Premiären av nya bond-filmen såg vi. Inte mitt förslag direkt eftersom jag nog inte sett en hel bond-film i hela mitt liv. Men nån gång ska väl vara den första.
Filmen var helt klart sevärd även om den gärna hade fått sluta minst en halvtimme innan den gjorde, den var lite väl töntig och långrandig i slutet.
Steffi som satt bredvid mig, hade nog velat att den slutat ännu tidigare, hon somnade nämligen redan efter en timme. Hon måste varit väldigt väldigt trött för nån sömnpiller-film var det ju knappast!


Igår kväll hyrde vi äntligen Beck-filmen efter misslyckade försök tidigare helger.
Det blev ingen ny favorit dierkt.Jag tycker nog bäst om de filmer där mördaren avslöjas i slutet. Å vad Tre kronor-Mimmi gjorde där som polis fattar jag inte riktigt. Hoppas hon inte ska vara med i resten av de nya filmerna, för hon var inge vidare enligt mig.
Nu låter det som om jag tycker att filmen var skitkass, men så var det inte. Den var såklart inte dålig, jag har bara höga förväntningar, beck-fan som jag är.
En bra filmhelg var det helt klart ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback