Veckans sista dagar

Egentligen skulle jag vilja ha "Helgen" eller nåt liknande som rubrik en väldans massa gånger men det känns lite trist. Aja...

Sammanfattningsvis har det blivit ganska mycket party, ganska mycket bilåkning och ganska mycket slöande.

I fredags fyllde Therese år så det var middag och så hos henne och sedan utgång. En trevlig kväll!
Det var ljust när jag kom hem vid fyra-tiden! Nästan lite läskigt..

I lördags skjutsade jag mamma och pappa till Tyresö. De skulle nämligen på 50-års partaj. Det tar en bra stund att åka till Tyresö har jag upptäckt. Men ibland är det jätteskönt att åka bil själv.
Att sätta i en bra cd, höja volymen riktigt mycket och sjunga med i alla låtar. Högt. (Förutom vid rödljusen. Då brukar jag försöka vara tyst. Det kan se rätt fånigt ut när man sitter och sjunger har jag sett.)

Det blev ganska så läbbigt ett tag när det började regna. Det öste verkligen ner. Jag hade vindrutetorkarna på högsta fart men jag såg nästan ingenting ändå. Riktigt läskigt! Jag tänkte nästan stanna nånstans en stund men då blev det lite bättre. Sen åkte jag ner i en tunnel och när jag kom ut ur den fick jag istället sätta på mig solbrillorna. Skumt väder ibland.

Sen åkte jag hem till Tosse där Sandra och Lisa redan var. Vi åt Köttfärssås och spagetti som jag i vanliga fall inte alls gillar men det var faktiskt riktigt gott!
Även denna kväll blev det party. Å schlager-tittande. Hemma hos Madde. Fel låt vann tycker jag men men...
Vi besökte även MP en stund, ett uteställe i Jakan. Åldern där var från typ 16 (vissa såg ut som det iallafall) till typ 50. Vi var där en timme kanske. Det räckte.
Sen åkte jag med Tosse till Arlanda. Hon skulle nämligen hämta sin mamma där. Det blev en lång kväll som även den slutade med att det var ljust när jag skulle sova.
Sommaren är nära nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback