städning

Att dammsuga är ingen hit.
Ändå tvingade jag mig själv att plocka fram dammsugaren idag. För det borde gjorts för längesen.
Det första jag såg när jag skulle börja var en jättestor mördarspindel (hmm, lite överdrivet kanske men ändå) som satt i sitt nät. Om den levde eller inte är jag inte helt säker på.
Jag sög upp den fort som attan innan den hade en chans att röra sig.
Strax därefter råkade jag dammsuga upp en gammal bikiniöverdel (hur jag nu lyckades med det). Jag har inte använt den på flera år men den är ändå ganska fin och jag kanske skulle vilja använda den igen nån gång.
Ganska klumpigt gjort med andra ord.
Dumma mördarspindel! Jag kan inte ta ut bikinin eftersom jag inte är säker på att spindeln är död.

Hmm.. I-landsproblem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback