Sommar sommar sommar... tralalala...

Idag har det varit sommarväder, helt klart!
Man blir så glad!

Jag åkte till gymmet i bara shorts å t-shirt i förmiddags. Behöver ju inte gå så långt från bilen men ändå! Det var härligt!
När jag öppnade bilen luktade den verkligen sommar! Sådär kvavt, instängt och kokhett som den kan lukta när sommarsolen har legat på en stund.

Jag fick köra rejält på rehaben idag. Det var riktigt jobbigt. Det är så det ska vara! Var alldeles svettig redan efter några få övningar.

Greken från sjukhuset (vi bodde i samma rum) går hos min sjukgymnast också har jag märkt. Lite lustigt faktiskt. Det finns nämligen en hel del sjukgymnaster i den här stan.
Jag ligger före honom med träningen, moaha!

Idag har jag lärt mig att laga raggmunk.
Det är ju bra att kunna eftersom det är helt sjukt gott!

Så nu kan jag lägga till det på min lista över maträtter jag kan laga:
Omelett
Nudlar
Korv & mos

Där tog det stopp. Kan möjligtvis (i bästa fall) ha glömt något.


På kvällskvisten har jag tagit en promenad med Alex. Väldigt skönt! Å kul å få prata lite me Svullo, träffar inte henne så himla ofta nuförtiden.

En trevlig dag helt enkelt!

Hoppas det är lika skönt väder imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback