Party igår

Vårat lag hade en fest på Garbo tillsammans med ett herrlag.
Det var en kul kväll! Inte sådär vrålkul men absolut inte tråkig. En skojig kväll helt enkelt!
Om man ska vara petig så var jag nog en aning för full men man kan ju inte få allt här i livet.

I måndags var jag hos läkaren. Han tyckte att knät såg väldigt bra ut och innan jag gick därifrån sa han:
- Halka nu inte på någon klippa i sommar.

Två dagar senare ramlar jag för första gången efter operationen.
Nära-döden-upplevelse. Typ!
Vi stod och dansade i slutet av kvällen och Lisa ramlade och drog med mig i fallet. (Kanske var det inte bara hon som ramlade men vi säger så) När jag var påväg ner mot golvet hörde jag läkarens röst eka i huvudet: "Halka nu inte på någon klippa..."

Jag blev rätt så rädd kan jag meddela. Att börja om från början igen med operation och hela köret hade jag inte klarat av. Fy fasen.
Jag blev hyfsat arg på Lisa. Som tur var kom hon inte ihåg hur arg jag blev.
Och knät känns helt okej idag så det var nog ingen fara tack och lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback