Onödigt

Idag har varit en sån där skönt-att-bara-ligga-i-soffan-och-slöa-och-inte-göra-någonting-dag.
Skönt iförsig ibland men det har väl ändå inte varit nån toppendag kanske. Har mest känt mig trött på allt och alla. På mig själv. Hur jag tänker om saker och ting.
T ex är jag rätt bra på att vilja ha det jag inte kan få. Men när jag väl kan få det är jag inte lika säker på att jag fortfarande vill ha det.
Och tvärtom, ibland är jag inte säker på om jag vill ha nåt förrän jag inte längre kan få det. Då vill jag verkligen ha det. Så dags att komma på det då liksom.

Men det känns väl lättare att vara säker på sin sak då.
Och då känns det också ganska så lätt att tycka synd om sig själv. Det är jag rätt bra på.
Så det har jag gjort idag. Tyckt synd om mig själv och lyssnat på en massa bra deppmusik. Det är skönt att få göra det ibland.

Allt det här handlar väl om osäkerhet... eller nåt... 

Himla dumt egentligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback