IB-fest

I söndags var det VM-final i Innebandy.
Jag och några till i laget jobbade i VIP-rummet på globen under final-dagen. Därför fick vi gå gratis på VM-festen som var på kvällen.

På festen var det en massa innebandy-folk från ett antal olika länder.
Vi stod och dansade med några som visade sig vara från Australien. Övertänd som jag var tänkte jag att fan va bra, då kan jag få lite info inför Mians å min resa i höst/vinter/vår.
Så jag pratade lite med en kille.
- Are you from Australia? frågade jag honom där inne på dansgolvet.
- Yes. svarade han.

Men när vi pratade lite mer så tänkte jag att fan vad hans engelska e knackig.
Jag kände mig asgrym!
Nåt måste va fel.
- Are you really from Australia? frågade jag igen.
- Australia? No! Austria.

Jahapp.

Kommentarer
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback